Skip to main content

همیشه پذیرائی و مهمان نوازی از خصلت‌های نیک ایرانیان بوده است و متداول ترین نوشیدنی که ایرانیان از آن در پذیرایی استفاده می کنند چای است که در ادامه بهترین نوع آن چای بهاره گیلان را به شما معرفی میکنیم تا در مهمان نوازی خود از همه بهتر باشید.

چای بهاره گیلان

از متداول ترین انواع چای، چای سیاه است که از تخمیر و خشک کردن کامل برگ های تازه چیده شده چای که منجر به سیاه شدن رنگ چای می شود به دست می آید و به همین دلیل به آن چای سیاه می گویند و بهترین نوع آن چای بهاره گیلان است.

 

مزرعه چای ایرانی

بهترین نوع چای چای طبیعی و بدون هرگونه رنگ و مواد شیمیایی است. بهترین نوع چای رنگ متمایل به قرمز دارد و رنگ پس نمی دهد و همین طور در مدت کوتاهی رنگ غلیظی پیدا نمی کند. از بین چای ها علاوه بر فاکتور طبیعی بودن، بهترین چای، چایی است که در فصل بهار برداشت می شود و به آن چای بهاره می گویند.

 

برداشت چای بهاره گیلان
چای طبیعی بهاره گیلان

چای بهاره نوعی چای سیاه است که در فصل بهار برداشت می شود. چای بهاره نسبت به چای هایی که در فصول دیگر برداشت می شود ۱۰ تا ۲۰ درصد از طعم، رنگ و عطر بهتری برخوردار است. بهترین چای بهاره، چای بهاره گیلان برای شهر لاهیجان، استان گیلان است.

خواص چای بهاره گیلان

این چایی ضد سرطان، کاهش دهنده ی چربی، ضد ویروس و کاهش دهنده ی قند خون است. این ماده حاوی ویتامین های B کمپلکس، C و ویتامین E است. رفع خواب آلودگی، تقویت نیروی فکر، گوارش بهتر غذا و رفع علائم میگرن از دیگر خواص چای طبیعی و مخصوصا چای طبیعی بهاره گیلان است.

خواص چای طبیعی بهاره گیلان

 

فروشگاه ایران چای تازه ترین و بهترین انواع چای ایرانی و چای بهاره گیلان منتخب از باغات چای واقع درمناطق چای خیز شمال کشور از جمله لاهیجان، فومن، رودسر و لنگرود را برای مشتریان محترم فراهم کرده است . این فروشگاه محصول خود را به صورت مستقیم و بدون نیاز به واسطه در اختیار مصرف کنندگان حقیقی قرار می دهد.